My sweethearts















har ingen egen bild på tess då hon är i himlen nu så jag lånade en från min systers instagram. Världens finaste katter

LONDON

 
Ska nog till London nån gång det här året med beckis, får hoppas att jag har pengar! :D
Kollaget ovan visar vad det är jag ska försöka hitta isf. :)
  • Body mists från victorias secret
  • Trosor från VS
  • Barbour jacka eller liknande eftersom den är himlans dyr
  • Glitter uggs ska jag se ifall primark har
  • Bruna uggs ska jag också kolla ifall primark har
  • 3 klänningar från forever21
  • Jeansshorts från Levi's
  • Handsprit från bath and bodyworks

bikinis

jag är med och tävlar om min dröm bikini på www.nellieberntsson.se! :)



5 saker ni inte visste om mig - matrelaterat

* Jag tycker inte om chokladbollar, cocos , sirap, lök, vitchoklad, russin, havregryn osv osv.

* Mina favorit rätter som man lagar hemma är pasta, tacos, pannkakor och spagetti och köttfärssås.

* Jag älskar paprika och gurka.

* Jag äter hellre mjukglass än kulglass

* När jag var liten kallades jag kalven av min släkt för att jag älskade mjölk haha.


GOODIE BAG

Jag är med och tävlar om en goodiebag hos min favorit sminkblogg beautyfreaks.blogg.se!
här tävlar man http://beautyfreaks.blogg.se/2013/march/1206-tavling-vinn-en-valfylld-goodiebag.html :)
 
 

ULLARED


snaaart klaaar

väntar på överföring avv mina 600 mobilbilder ska bli klara, har bara haft mobilen i 2 veckor också hahah.
20 bilder kvar.
 
snart blir de pizza också! :D
 
ullareds bilderna comming snart.
 

WANTIES - GINATRICOT

SENARE I KVÄLL KOMMER DE UPP VA JAG KÖPTE I ULLARED OCKSÅ
 
 
 
 
 
 
 

Träning o skräpmat

I söndags tog jag tag i min träning, ska få tillbaka mitt 6-pack!! Så i söndags började jag. Mina tränings pass ser ut så här; 50 situps (hälfen åt gången), 20 tåhävningar, 20 rygglyft, 50 x-hopp, 20 armhävningar(10 på knä), 12x3 övningar med hantlar och 10 burpies. De är typ de jag gör och de gör jag varannan dag i 2 veckor och sen byter jag program mot lite svårare. Fast idag fick jag ett tips om en app som ska ha jätte bra övningar så den ska jag testa snart! :) Sen stretchar jag såklart efter också!
 
Fast jag har fuskat lite med maten.. Igår åkte jag och fia till McDonald's på lunchen och sen efter skolan gick ett gäng tjejer hem till anna och bakade kladdkaka o hade de gött! Och idag så fick jag munkar av min mamma eftersom jag har namnsdag (a) :).
 
MÅL INOM TRÄNINGEN:
få tillbaka mitt 6-pack
• bli starkare (obviously)
• bli nyttigare
 
bilder: från weheartit.com (jag heter joyyo :))

top 4 serier

 
1.

ULLARED ♥

idag har jag varit i ullared! eller gekås närmare bestämt. har varit vaken sen 4 typ och inte sovit nått påvägen dit eller hem. visar vad jag köpt o lite så imorrn eller nått om jag hinner , ska åka skidor i Kisa imorrn och sen gå på bio med avalone calzone och se Beautyful Creatures. :)



5 saker om mig

1. Mina favorit filmer är alla Harry Potter,
dom 2 sista är dom absolut bästa!





2. Jag har blivit beroende av min mobil, haha

3. Jag vill bli minst 1.70 m lång och högst 1.76m

4. Just nu är jag ungfär 1.65 m.

5. Jag dricker oftast med sugrör när jag är hemma.




mina allahjärtansdag naglar!♥



pussmunnar ;) glad allahjärtansdag föresten!♥

följ min nya insta btw; johannaarvidssons
då blir jag glad :D ♡

julkappar

innan jag och becka gick på stan igår sp bytte vi liiite sena julklappar :)


new in

från i måndags med lovis, anna och matilda:

värmeskydd från åhlens 55kr.(rea)

peplumtop i puderrosa spets från NewYorker 169kr.

från idag med becka:

turkos tröja från ginatricot 49kr.(rea)

nöjdelinöjd med allt :)))